היום שאחרי: העיסוק החדש של ברק ומישל אובמה

    שלמה ריזל 1 Comment on היום שאחרי: העיסוק החדש של ברק ומישל אובמה

    או בכדי לשמר את זיכרונם בתודעת העם האמריקני, או כדי להעסיק את עצמם לאחר סיום שתי קדנציות של נשיאות בוושינגטון, הזוג הנשיאותי לשעבר מקים ספרייה ומוזיאון בשיקגו

    ברק אובמה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזוג הנשיאותי לשעבר, ברק חוסיין ומישל אובמה, מגששים את דרכם אל עבר העתיד והשגרה שלאחר תקופת נשיאות בת שתי קדנציות. וכך, בעוד הנשיא החדש מסכם לפני ימים אחדים את 100 הימים הראשונים בבית הלבן, הנשיא היוצא מתחיל להתרגל לתואר "לשעבר".

    על פי הפרסומים, הזוג אובמה הגיע לשיקגו על מנת לבחון פתיחת מוזיאון וספרייה נשיאותית בעיר. ברק ומישל הגיעו לעיר על מנת לקיים פגישה קהילתית, כהגדרתם, בה ישוחחו עם חברי הקהילה וישמעו את דעותיהם ורעיונותיהם על הפתיחה הצפויה. על פי התכניות, הספרייה הנשיאותית תוקם בשיקגו, בפארק ג'קסון הממוקם בדרום המדינה.

    לא בכדי נבחרה שיקגו כמקום בו מעוניינים בני הזוג אובמה לפתוח את הספרייה. שיקגו היא המדינה בה התחיל הנשיא לשעבר את הקריירה והפעילות הפוליטית שלו במפלגה הדמוקרטית.

    חוץ מהפתיחה המתוכננת של הספרייה והמוזיאון הוציא כבר הנשיא לשעבר שני ספרים רבי מכר, הראשון נקרא בשם "חלומות מאבי" בו הוא מספר על זיכרונות ילדותו, והשני נקרא בשם "תעוזת התקווה", בו הוא כותב פרשנות פוליטית משלו על המתרחש בפוליטיקה והממשל בארצות הברית. במקביל הוא גם חתם עם הוצאת ספרים ידועה בארה"ב על הוצאת ספרו הבא, שיעסוק בכהונתו בת שתי הקדנציות.

    לסיום, פטור בלא כלום אי אפשר ואובמה לא מרשה לעצמו להיעלם לגמרי מהנוף הפוליטי בפעם האחרונה היה זה כאשר המליץ לאזרחי צרפת להצביע למתמודד מחנה המרכז, עמנואל מקרון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אובאמה מחפש עבודה? אפשר להציע לו להיות מנקה באיזה מוסד לימודים בארה"ב